19 marca 2014

Aktualizacja

Dopiero co był początek lutego i nie mogłam się doczekać marca, kiedy będę mogła zacząć siać :) A tu marzec już będzie dobiegał końca, a ja mam już wysiane wszystkie nasionka.
Musiałam tymczasowo dostawić szafkę do okna bo przestało się wszystko mieścić. Po lewej rosną sobie głównie ziółka a po prawej widać pomidorki i resztę ziółek 
Wygląda to tak:




Pomidorki już mają po jednym malutkim liściu właściwym - jeszcze trochę i będą pikowane.


Tutaj moje bakłażanowe ekperymenty


I posiane najwcześniej papryczki chilli. 


Oprócz tego co w domu, na balkonie w skrzynkach wysiałam nasiona groszku cukrowego, boćwiny, marchewki, szpinaku i rzodkiewki. Nic tylko czekać na wschody, a później modlić się o obfite plony :)

Pozdrawiam
Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz